onsdag 3 februari 2016

I´m back..

Ja det har varit en fullspäckad helg/vecka so far! Besök hos min syster i Kalmar, dottern har haft kompisar hemma och jag har knappt varit hemma, än mindre suttit vid datorn. Men nu ska jag försöka uppdatera er lite. När det kommer till träningen så har jag fått skippa promenaderna, min hälsporre tar livet av mig snart. Men jag kör på lite styrka istället. Jag måste erkänna, jag har fruktansvärt dålig karaktär. Om det finns någon mer därute som läser min blogg och har samma problem som jag så hör gärna av er så kan vi peppa varandra..
Annars har det väl inte hänt så mycket mer.. Återbesök till läkaren om en vecka så får vi se vad hon säger. I värsta fall så blir det tillbaka till jobbet på 100% igen men jag hoppas verkligen inte det. Jag får panik bara jag tänker på det. Träffade en arbetskamrat idag som sa att det var kaos.. Han saknade mig och min erfarenhet eftersom det är mycket vikarier just nu. Önskar jag kunde säga detsamma, att jag saknar mitt jobb men det gör jag verkligen inte..
Nu hoppas jag att mitt lottospelande ska ge resultat snart så jag kan titulera mig miljonär.. HAHAHA..
Men nu ska jag gå och mysa med min dotter innan hon ska sova.

Natti..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar