onsdag 27 januari 2016

Shoppingdag

Då var onsdagen snart förbi och det har varit en riktigt trevlig dag. Jag har hunnit med storhandling, fika och shopping med min fina Tessan, matlagning, och slapp i soffan. Det har inhandlats nya gardiner till vardagsrummet, fina ljuslyktor, gröna växter m.m. Så imorgon blir det powerwalk på morgonen, sen putsning av fönster, nya gardiner och sätta upp tavellister i vardagsrummet. Blir en fixardag med andra ord. På fredag ska jag äntligen få hämta min finaste dotter sen bär det direkt av till Kalmar och min bästa storasyster för lite minisemester. Lördagens träning kommer bestå av vedklyvning (så vi kan bada badtunna på kvällen) samt promenad med deras fina vovve. Så det kommer kanske vara lite stiltje här ifrån mig denna helgen men jag lovar att uppdatera. 

Nu ska jag däremot kolla färdigt på Sveriges Mästerkock och sen blir det nog Fast and Furious 6 

Trevlig kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar